Victory!

Först fotbollssnack:
Vinst mot Wigan. 1-0. Sällskap fick jag också. Nice. United har inte släppt in mål i ligan sen Arsenalmatchen den 8e november. Och I och med att jag skryter med det här så kommer de garanterat göra det på lördag. Skulle inte förvåna mig alls.. Go Edwin!
Dock Rooney skadad. Och Tevez skadad. Rio skadad. Wesley Brown skadad. Prettyboy skadad. Inte riktigt bra.

Var ju en sväng till maria förut och det var trevligt! jag fick kaffe. jag blev bjuden på fest på lördag. jag fick kakor. jag fick träffa familjen. jag fick glass. MEN. jag fick ingen tårta.. så.. därför hade jag inte med mig nån present.

Tog mig lite friheter sen när jag kom hem och bjöd in mats och fredrik på lördag. blir säkert kul!

Den här gillar jag skarpt:

Det här börjar likna en fanblogg.. =/

Godnatt!
2009-01-15 @ 01:55:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria

Hade presenten varit nån annan om du fått tårta så hade du ändå inte fått tårta...

2009-01-17 @ 15:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback