Allright!

Då har man fått ett nytt typ av uppvaknande i det här dårhuset, nämligen Rednex-uppvaknandet: En grannes mobil ringer och han har så hög volym på signalen att Cotton Eye-Joes "where did you come from, where did you go" är det första jag hör på dagen.

Tidigare har jag varit med om:

Kenneluppvaknandet:
Det är ingen picknick det.. Fyra olika hundar skäller på varann på baksidan.

Skräckfilmsuppvaknandet:
En kille står och bankar på en dörr och skriker "KOM UT!!" i samma tonfall som om han skulle döda killen som var inne. Skrek väl en halvtimme innan han gick ut på gatan och fortsatte skrika.

Rörmockaruppvaknandet:

Killen som gillar Rednex börjar knacka med en skiftnyckel mot varmvattenröret som jag har 30 cm ifrån mitt huvud i sängen kl 5 på morgonen.

Fordonsuppvaknandet:
Killar som står och gör burnouts på parkeringen.


Nu ska jag käka, packa och köra puma!


2009-01-23 @ 12:15:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback