Karlsson

Fest igår. Mycket folk och bra med försäljning i baren (tyvärr blev fredrik av med alla stålar på nåt sätt på krogen sedan). Det fanns iallafall bål och en massa sprit. Födelsedagsbarnet Karlsson (nedan) hade ordnat pizza åt alla och det var väldigt gott. Hade ganska kul, men jag tror att han nog hade roligast av alla. och det var lite det som var det viktigaste.



idag har det bara blivit fotboll. både tvspel och tv. inter vann över bologna och united vann över blackburn på riktigt och i den virtuella världen vann united hela tiden. 10-0 och 7-1 var de största sifforna. idag.

imorrn blir det arbete. chefen behövde mig, så så mycket för den ledigheten. nåja det funkar nog.


tro hur länge det här klippet finns kvar? jag testar.
2009-02-21 @ 23:51:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magda

Hej sudd! :) Nu har jag hittat din blogg ;) Hoppas allt är super! Kraam

2009-02-22 @ 23:50:11
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback