Slut på ledighet

Har varit ledig sen typ förra onsdagen, minns inte riktigt. Men imorrnkväll ska jag iväg och jobba några timmar med annikan och det ska bli riktigt skoj. Anton kommer på fredag och stannar över helgen, så det blir lite fest på lördag med Sverige-Portugal som höjdpunkt. Jag ska dock ta det lugnt eftersom jag jobbar både lördag och söndag.

Fest här igår på fyra. Bara snubbar.
Så jag var tvungen att röja upp lite idag. Jag gör inget annat om dagarna. Vi måste sluta hänga här..

Har en avlägsen släkting i Manchester som ringde mig idag och hade hört att jag skulle komma över nästa månad. Aldrig pratat med människan förut. Hon skulle kolla upp lite hostels åt oss, och hon t.o.m erbjöd sig att vi skulle kunna bo henne. Jag ska att vi får se. Men snällt tänkt. Är inte så sugen att ragla hem hos henne mitt i natten om man festat och sådär. Hon kanske har ungar.
Och jag väntar fortfarande på mailsvar från Mr Hnyda som skulle kolla upp vad han kunde fixa åt oss på matchen. Jag vill hålla Evra i handen när vi går ut på planen. Verkar som han glömt. Trist i så fall, men jag tänker inte påminna honom.

Nä jag har inget speciellt att skriva som ni ser. Bara sitter och skiter text. Sånt jag skulle undvika på den här bloggen.
Fuck it.
Godnatt!
2009-03-26 @ 01:09:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback