Min trevliga lilla ungkarlslya!

Ställde första väckarn på 0900. När den ringde ställde jag om den till 1000. Sen 1100. Klev upp 1230. Bra försök iallafall. Tyck om sova.

Här kommer några bilder från min lägenhet så pitahya mfl får se hur jag har det! Nu tänker du att "jaaa..det där ser ju fruktansvärt bra ut, men har han sådär städat jämt tro?"

Ja.



Nina! Ser du tavlorna i köket?
Kul historia om när jag köpte mitt barskåp också, ska berätta sedan.

Nu ska jag ta tag i diskningen och tvättningen!
För övrigt anser jag att Jürgen ska börja blogga.. Jag hade en liten diskussion med öviks-elin om det där med att rätt få grabbar bloggar. Vet inte riktigt varför det är så. Tex har jag ju bara bitches i mina länkar här till vänster. Hon tyckte iallafall att jag skulle starta en ny trend med bloggande killar.
2009-01-13 @ 14:42:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback