Godmorgon!

Jag har haft lite ont i halsen i 2 dagar, och idag när jag vaknade hade jag skitont. Kändes som att nåt hade fastnat i halsen som jag ville hosta upp, men det gick inte. Det visade vara den där grejen som rör sig när man snackar. Den har typ dubbel storlek nu. Har aldrig varit med om det här förut, den typ ligger mot bakre tungan hela tiden så det känns som jag vill svälja ner den. brrr. Ringde iaf chefen och sa att jag inte kunde jobba och hon insisterade på att ringa sjukhuset och kolla om det var halsfluss eller början till halsböld (?!).
Så jag lovade henne att jag skulle göra det och fick prata med nån i Odensala. Hon pratade i sin tur med nån läkare och kom fram till att det inte nog var nån fara. avvakta, sug på halstabletter osv.
" sen kan den bli svullen om du ligger och snarkar med öppen mun " sa hon också. mm tack för hjälpen.
så ringa dit gav mig absolut ingenting.
2009-01-05 @ 11:38:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback