Måndagsfest

Igår måndag jobbade jag från 14 till 21. fick ett väldigt konstigt samtal på mobilen.
"hej, det är börje."
"eeh..hej börje.." sa jag.
"maja vill att du ska ringa henne på det här nummret: 063-blablabla. tack och hej."
skumt, men jag ringde såklart upp och en anfådd maja svarar. var tydligen en gemensam telefon på sjukhuset som hon svarade på. hon hade kutat till telefonen. surrade en stund om hur läget var och allt sådär, hon var på bättringsvägen! hon ville iallafall att jag skulle komma och hälsa på nån dag framöver och det lovade jag att jag skulle göra. hon hade inget internet eller ingen tv, så min bilskiva hade gått varm i cdspelarn. kul. blir nog att jag hälsar på henne på torsdag.

fredrik kom in precis när jag slutade och frågade om jag ville ha skjuts hem. jatack. när vi åkte förbi mickes lägenhet fick vi för oss att vi skulle spontanbesöka honom och se hur han reagerade. det var kul och vi bestämde oss för att åka till baren och dricka en drink. blev ett par groggar och nån tequila. det var jäkligt roligt.
micke tyckte det var lite sjukt när fredrik direkt fattade vad jag höll på med när jag härmade quasimodo. vet inte om det betyder att jag är jävligt bra på quasimodo eller om det beror på att vi umgås för mycket.
kul med spontanfest hursomhelst.
2009-03-04 @ 01:22:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback