Söndag.

Claes är hemma nu igen. Han har nån besvärlig förkylning som satt sig på lungorna, så han inte ens kunde skrika ordentligt. De hade först åkt till sollefteå sjukhus där de fått nån inhalator, men det hade inte räckt så det blev ett besök till sundsvall istället där de tydligen hade pratat med en idiot till barnläkare. Han hade lyssnat på lungorna och sådär, och när föräldrarna kommenterat pipandet/andningsbesväret så hade han svarat:
"Jo, men pipandet hörs inte när man står några meter bort". Vad är det för svar egentligen?
Så de hade åkt därifrån utan nån speciell hjälp.
Men idag hade han varit piggare som tur är, så jag hoppas han hinner friskna till tillräckligt för att kunna komma och hälsa på på torsdag. På-På. Jag saknar honom.

OKQ8 Kramfors hade sålt en trisslott till en gammal hockeylagkamrat till mig med storvinst. Såg han på TV4 idag då han vann 200 000 kr. Grymt! Kanske måste börja köpa mer lotter.. fast kanske ändå inte. Snarare utöka kommentarerna som "Du får ge mig en del av vinstpengarna.." och "Du ger mig 10 % va?" när jag säljer trisslotter istället. Bättre odds på det.
Kul för honom hursomhelst, speciellt eftersom han har en nyfödd bäbis hemma.

Efter förlusten igår så är nästa match mot Fulham borta väldigt viktig. Svacka eller inte svacka? Förhoppningsvis var det bara två missar från Vida och Evra i första halvlek och inte nåt långvarigt problem. Bara 4 poäng ner till Liverpool nu. 7 om United vinner hängmatchen mot Portsmouth då jag är på plats!
Allt är bokat och klart för resan förutom boendet, får se om jag ska ta tag i det idag eller om jag chillar istället. Jag vill inte jobba som en apa.
2009-03-15 @ 14:46:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback