Joaquin Phoenix

Jag gillar honom. En av mina favoritskådespelare. Men nu vet jag inte vad han håller på med riktigt.
Han pensionerade sig från skådespeleriet i höstas för att kunna koncentrera sig på nya musikkarriären som rappare, lade på sig helskägg-looken och var allmänt skum, som på Letterman här nedan.



Anledningen till att jag tar upp det nu är att jag precis såg ett klipp under en rapkonsert han hade i miami där han först skällde ut publiken för att dom buade och sedan hoppade ner och började svinga med nävarna.
"Jag har en miljon dollar på banken. vad har du, bitch?!" :)

Jag vet inte ja. Rykten säger att allt bara är en del av en dokumentärfilm och att han fejkar alltihop. Skulle det vara så så är det ju jäkligt ballt. Annars är det bara trist. Det lär väl visa sig.
2009-03-13 @ 02:09:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback