Förlåt, Blackstone.

Jag har bara en hemtelefon och den är bärbar. Och för en tid sedan började den jävlas när man ska använda den, så man hör i typ en sekund och sen är det knäpptyst i en. Skitjobbigt. Så nu när jag pratade med maja i mobilen så ringde det på hemtelefonen, så jag sa hejdå till henne och svarade i den andra. Jag hörde med viss ansträngning att det var en person som frågade om det var Niclas han pratade med.
'Jaa.. Haallåå!' svarade jag. Han uppfattade inte att jag sa 'Hallå' för att det hördes dåligt, utan han trodde jag bara hälsade.

Så han presenterade sig och sa att han ringde från Blackstone (som tidigare skickat ut ett par kalsonger och ett par strumpor åt mig gratis.)
När jag hörde var han var ifrån så sa jag:
"ja, hej! Alltså jag hör knappt vad du säger. Det är nåt fel på min telefon..!"
Han skrattade eller fnyste och la på!

Det var ju inte en dålig ursäkt för att inte vilja prata. DET ÄR JU FEL PÅ MIN TELEFON PÅ RIKTIGT.
Jag är ju inte oförskämd..! Nu har jag lite dåligt samvete. Jag har ju trots allt fått grejer av dom gratis, men jag kan inte ens berätta om jag var nöjd eller inte.
2009-03-15 @ 18:05:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback