Dålig korv

Åt korv och pasta idag. hade haft korven i frysen ett bra tag och jag tyckte en av dom såg lite konstig ut men jag stekte dom och käkade iallafall..

jag gick på jobbet och när jag kom dit började jag må risigt (den här gången skyller jag inte på promenaden utan på maten). var där en timme innan Sirpa kom och bytte av mig så jag fick åka hem. lånade marias micra så jag slapp gå, väldigt snällt. bjuder på en drink på torsdag eller fredag, darl!
klarade iallafall mig ifrån att vomitera, och nu mår jag rätt bra. hade kanske kunnat jobba om jag härdat ut ett tag till innan jag ringde finskan, men men. hon tycker att hon får jobba för lite så det var nog bäst för båda.

imorrn får jag tillbaka bilen! har känt mig lite handikappad utan den..
2009-03-04 @ 01:33:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback