Anton

Slutade jobba 21 igårkväll och kom hem till en glad anton. Vi började spela fifa och dricka whiskey. Det eskalerade rätt fort och när den tog slut så gick vi över till den övriga spriten. Vi spelade och drack till kl 0400. Jag drack till näsblodet sprutade. Sjukt rolig diskussion när jag berättade om att E-type åkte tradare på invigningen av EM 2000 i Holland. Anton minns det inte och vägrade acceptera att den långhårige eurodiskokungen var en så pass stor artist att han fått det ärofyllda uppdraget. Han kunde gå med på att han kanske KÖRDE tradaren.
Nån fler än mig som minns? Jag kan inte ha drömt det.

Nu ska vi spela fifa igen och vänta på Sverige-Portugal. Pizza är på väg.
Jag har lovat att ha på mig The Huckle på krogen om Sverige lyckas ta poäng av Ronaldo mfl.


2009-03-28 @ 18:24:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback