Twelve year old woman

Yo.
Börjar med lördagkvällen som var kanon!
Hade väldigt roligt här hemma hos mig till att börja med. mycket garv, mest på min bekostnad om mina så kallade 'äventyr'. hehe fredrik var snäll nog att berätta alla detaljer som jag medvetet glömt berätta för mats. tog taxi till kyrkgatan och vi var lite partystarters när vi kom dit tror jag :). mycket garv på min bekostnad där också. blev lurad att käka glass och ketchup i tron om att det var jordgubbssylt. äckligt, testa ej.
mats och fredrik hittade lite partyoutfits där, som de tyckte lite för mycket om.. finns lite bildbevis men.. ja.. de kanske dyker upp här sedan.
drack öl på news och sen olearys. lite tjernobylbarnet vilse i skogen på dansgolvet. mcdonaldsmat.

efterfesten bestog av filmen om boyzvoice hemma här. haha.


liite segt att kliva upp och jobba kl 10, men det funkade. pappa ringde och bad mig kolla på internet efter det här. skoj, men fick lite hemlängtan..
inatt ska jag sova på soffan eftersom jag inte orkar duscha och vill inte äckla ner en nybytt säng. fräscht huh?
2009-01-19 @ 01:32:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback