Den heter halsspenen. :/

Inget arbete idag alltså. Skönt, det började slita på kroppen, har ju jobbat varje dag sen den 1 januari. Inget jobb imorgon heller och det tycker jag faktiskt är synd eftersom det är röd dag. Tur man har stämplingen att falla tillbaka på. ;)
Svinsnuskigt att prata med den onämnbara uppsvälld i halsen förresten.

Mycket sport på tvn idag annars. Såg en Cristiano Ronaldo-dokumentär på tv4sport förut. Svt har sin årskrönika ikväll och senare inatt är det ju VM-finalen i hockey. Bra dag att vara sjuk på. Heja Sverige!

United vann i FA-cupen igår med 3-0. Inga av målen var speciellt snygga så bjussar på ett snyggt mål från i höstas istället.


16 unika besökare idag. Jag undrar jag om det är pga de där länkarna till vänster som på nåt sätt gjort att ni hittat hit. Ni får inte vara här än.. Jag får tex inte headern att synas i explorer, måste fixa såna saker först!
2009-01-05 @ 17:50:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback