Trotjänaren börjar bli sliten.

Min kära bärbara dator har hängt med ett bra tag, men nu börjar den kuka ihop. Satt och photoshoppade imorse och plötsligt fick jag bluescreen och den startade om, men innan jag kommit till windows så startade den om igen. Sådär höll den på. Nu kan ju jag som tur är lite tips och trix så nu har jag gjort massa dos-tester hela dan och nu startade den utan problem! Säkerhetskopierade det jag behövde från C: till D:, så nu om det händer igen är jag förberedd och förlorar inget viktigt!

Två utkast hann jag iallafall med att fixa, bettan. vi får diskutera ihop nåt sen!




Nu ska jag laga ris och kyckling med mangoraja. Sen tårtätning hos Maria. Sen United-Wigan (med Elin, månne?) och kanske krogen. ;)

2009-01-14 @ 15:54:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback