woho!

Nä fy fan va härligt. och vilken start på festkvällen! berba gjorde 1-0 i 90e minuten! jobbade, så jag följde på livescore. i 88e sa jag till mats (som också ska till maria ikväll) att om united vinner så skiter jag i mitt nyårslöfte och festar hårt ikväll. :) sjukt glad, kramade nästan sirpa.

kom hem, duschade och sen kom emil och fredrik. drack lite grogg och sen plingade det på dörrn. väldigt oväntat besök av irina! skoj! hon stannade och surrade en stund. nu sitter jag här och bloggar och dricker med ps3an. Snart kommer mattan och sen ska vi sticka! :) vet inte hur jag ska göra med maten dock.. pizza?

ligaledare! skål för det!



2009-01-17 @ 20:02:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback