Nykterist, javisst!

Som en följd av gårdagens strapatser så tog jag på mig chaffisrollen ikväll. rätt skönt och ännu bättre imorrn. ska hämta människorna snart och åka och käka på max. jag kommer bli bjuden eftersom jag vann ett vad med fredrik. jag berättade för ett tag sen att bernie mac hade dött men det trodde han inte på, så jag var snabbt framme med näven och slog vad om ett maxmål. man får inte vara dum.

+ =

liverpool kryssade mot stoke och jag riktar en vänlig hälsning till joel i norge som gav mig lite gliringar på annandan när united "bara vann med 1-0 mot stoke. inte så imponerande".
kollade även på zlatan som gjorde mål. och jag börjar bli nervös inför stormatchen imorgon. viktig match.. brr..

och elin hade kramat om nån i uppsala i tron om att det var jag! tog ända till han sträckte fram handen och presenterade sig innan hon förstog att det bara var en lookalike. skitkul! ska försöka fixa fram en bild på honom. historien förtäljer inte om hon hånglade upp honom. ;)
kul med lookalikes. har även insett att min polare i umeå, robin, är jättelik en ung ashton kutcher. grattis! ska försöka fixa fram bilder på det också.

nu ska jag åka!

2009-01-11 @ 01:49:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback