Nintendo

Började surra med mats idag på jobbet om gamla tvspel. blev grymt sugen på att spela supermariokart till N64! tänk alla timmar man satt hos jurgen och nötte! jävulskt kul spel. och goldeneye likaså. tyvärr har jag ju inte 64 utan bara 8-bit så jag för nöja mig med att lira det ikväll. skulle vilja komma över BubbleBobble & Snake Rattle n Roll men de är så dyra på tradera. tips?



nä, tror jag ska låta sprejbruken jobba lite nu i bart vs the space mutants nu. hej!
2009-01-30 @ 22:27:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: joss

öh du sudd. du ha mitt supermario 3 och hockeyspel. va de nå fler du låna? i want it back you know ;) värdefulla grejer de där :D

2009-01-31 @ 12:17:10
URL: http://joss.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback