Forheadcookies!

Whats the deal med den första pannkakan man gör? Den blir aldrig lika bra som resten. Två teorier:
Endera är det för att man är för ivrig att börja att pannan inte är lika het som sen.. Eller så är det för att efter den första så vänjer sig stekpannan med vad den håller på med och skärper sig.



Fick besök mitt i matlagningen också. (Här skulle jag kunna dra nåt plumt skämt om 3 löpande tikar men hoppar över det idag.) Blev en blixtvisit eftersom hon skulle jobba. Sen skrev Maria på msn att hon har födelsedagsfika imorrn vid 19 och jag har aldrig tackat nej till fika. ;)
Nu ska jag iväg och ordna lite ärenden!


"Retarded kids are the best. When they ask for an autograph I just fake sign a picture and tell them that it's in invisible ink and it will show up later. They totally buy it. It saves me a fortune in markers." - Zach Braff on fans.
2009-01-13 @ 18:11:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jürgen

Ja alltså, jag är inte främmande för att börja. Problemet är ju olika uppslag. Vad vill folk egentligen läsa om? Vad är det med mig så intressant att jag måste blogga om vad jag gör? Det är det jag måste komma på litegrann.

2009-01-14 @ 02:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback