Edwin the great!

Det där gick hur bra som helst det där! 5-0 och nytt rekord! Men nu släpper jag fotbollen för idag..

Åker hem till östersund imorgon, och förhoppningsvis har datorn kommit. Den var i ånge imorse vid 11. Sen imorrnkväll blir det nog olearys och kika zlatan med fredrik och kanske news efter det. vi får se. är ledig ända till torsdagkväll.
ser som vanligt inte emot bilresan på två timmar, så är någon sugen att åka med för att shoppa i östersund eller nåt så är det bara att höra av er.

Har kommit på att jag har lovat att hälsa på massa folk här i vår. vet bara inte hur jag ska hinna med alla. Farmor i Gävle. Nina och Marcus i Luleå. Emma, Marre, Jurgi i Umeå. Anderssons i Trondheim. Therese i Sundsvall. Sen har jag bröllop att gå på. Tjejer som kommer och hälsar på. Familj som kommer och hälsar på. Sen pratas om festarvecka i utlandet också. Det är mycket på gång i vår. Mycket skoj!

Hörni bitches, Håkan Hellström spelar i Östersund den 14e februari! Boka? :)
2009-01-28 @ 01:32:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Beet

Det är lite både och det där med att du kallar oss för bitches, men jag TROR jag gillare! Du är ju våran bitch med ;)

2009-01-28 @ 12:24:11
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback