Bloggtankar

Har suttit och funderat på hur jag ska göra med det här med bloggandet. Har ju inte gjort den officiell än, mest beroende på att jag inte bestämt mig om det är skoj eller inte. Hävdar ju själv att en bra blogg ska uppdateras ofta och innehålla mycket bilder så då måste jag ju själv ha det, och det vet jag inte om jag har kapacitet till. Hm hm hm.

Tror att jag fortsätter som jag har börjat ett tag till så får vi se. Ska börja photoshoppa lite igen också så det blir en fin blogg.



Det pratas förresten om fest på onsdag på frösön. Hoppas på det, skulle vara kanon!
Fredrik, Emil och Maria var här igårkväll och drack lite öl (jag drack saft!). Såg Bad Santa, käkade B&J-glass och åt ost&kex som besatta. Fredrik sov på soffan och nu till det sjuka:
Jag vaknade typ kl 0400 av att nån var galen i trappuppgången. Verkligen riktigt jäkla psykiskt galen. Han var förbannad på nån som hade låst in sig i sin lägenheten och han bankade och slog på dörrn och skrek KOM UT DIN JÄVEL typ. inte en gång utan hela tiden. tillslut gick han ut på vägen utanför. det hördes ändå att han gormade och då har jag ändå inte min lägenhet mot vägen utan mot baksidan av hyreshuset. det lät som att han skulle döda nån och slå sönder allt i sin väg. Sjukt.

Nåja, ska lägga mig nu. Skulle varit bärhjälp åt Annika imorrn innan jobbet, men jag behövdes inte så det blir sovmorgon!

Ciao!
2009-01-05 @ 00:57:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback