12!

Edwin höll nollan idag igen och united vann sin 7 raka seger och 12e raka utan att släppa in mål. och det är rekord genom tiderna. grymt!
var och hjälpte freddie möblera om i lägenheten efter matchen. han hade köpt en bar idag så vi höll på greja med den. kommer bli riktigt häftigt när allt är klart! han fick låna min absolut vodka-skylt och lite grejer.




åsså fick jag syn på den här när jag kom dit idag:

- vafan är det där?!
- det är min skyltdocka.
- jaha.


jag och mattan roades av en dum lek igår på jobbet. får man jämna pengar av kunden brukar jag säga nåt i stil med "jämna stålar" eller "jämna pengar". har även hört "jämt skägg" eller "jämna pistoler". leken var att hitta på så skumt uttryck som möjligt och komma undan med det. jag hävdar att du i princip kan säga vadsomhelst som tex "jämna kameler", "jämna rabarber" eller "jämna vapenvägrare". så får man jobbdagarna att gå här i jämtland.

för övrigt så laddar jag nu inför barinvigning på onsdag med daeg och karlsson och några till..!
2009-02-01 @ 00:35:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback