Smile like you mean it

Har inte riktigt haft tid med det här i helgen. Efter jobbet igår for jag bara hem och fräshade upp mig innan jag gick till emil för middag. Eftersom jag var (och fortfarande är) väldigt sjuk så tänkte jag vara chaufför om de skulle ut på krogen men det gick inte för sig. skulle jag inte dricka skulle jag inte få mat. jävla rävsax. :) men älg var jättegott så det var lätt värt det. drack på rätt bra där och spelade malarky och grejer.
taxiresan in på stan var väldigt rolig. åkte med nåt nytt bolag som hade en anställd och två (!) bilar. han svor högt "det var då ett jävla ringade!" varje gång telefonen hans ringde.
det var lång kö på G3 så vi gick ner till eventhuset. där det var väldigt dött istället. utanför fanns endast en person och det var en vakt som stog och pratade i telefon, så vi gick bara in.
"Stopp. Ni får ställa er i kön!" sa vakten.
"Vilken kö?" undrade emil.
vi 5 fick i alla fall bilda en egen kö. han kollade inte ens leg så det var väldigt konstigt alltsammans.
garderoben kostade 50 kr, mitt livs sämst spenderade 50-lapp, eftersom vi var där i 5 minuter. varför har de 23årsgräns när G3 har 23. borde köra 18 så att de får lite människor dit.
josse hade smsat tidigare och ville att vi skulle komma på news så jag och fredrik gick dit. var väldigt trevligt. nisse och emil burman var där också!
yada-yada-yada.
jag hade ont i huvudet imorse och det var ingen lek att åka och jobba. och förkylningen blev faktiskt inte bättre av alkoholen.

jäkla snorande. nu ska jag kurera mig..
godnatt.
2009-02-15 @ 23:51:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback