Rebel without a cause.

Blev en väldigt het diskussion med chefen idag över lappen jag satt upp igår. Vi höll säkert på i 40 minuter. Jag tyckte att hon skulle skärpa sig och bli lättare att få tag på på helger och kvällar, medan hon tyckte att man inte skulle behöva ringa henne. Klarade man inte av att jobba utan att ringa så skulle man inte jobba där överhuvudtaget. Jag sa att hon fått en jobbtelefon just pga av att hon ska finnas till hands. Sådär gick snacket.
Jag tyckte att vi skulle boka in ett personalmöte eftersom det inte bara var jag som tyckte såhär, men det ville inte hon. Så det blev jag som fick ta smällen, men det var jag beredd på, så det var inga problem. jag har ju rätt. och jag tyckte jag vann diskussionen.

Imorrn blir det bodaborg. ska försöka ta lite bilder. kanske. jobb 10-14 med määts och sen dit till multichallengehuset.. (blev inget torpshammar-bodaborg). efteråt skulle vi bli bjudna på mat på jackrabbit.

nu ska jag kika på Bron över floden Kwai (eller var det Kuwait, limpy?). Den ska iaf vara rätt bra! Ciao!


2009-02-27 @ 22:12:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback