Mmmax2

Fick otroligt oväntat besök av en gammal vän igår. Hon mår inte så bra just nu, men det var jättekul att se henne och veta att hon lever. Hade inte hört av eller sett röken av henne på två månader och igår fick jag reda på varför. Var nyttigt..

Imorse blev jag väckt av OKQ8 som ville att jag skulle jobba. jag förstog redan igår att de skulle fråga. Men eftersom de inte frågade igår redan, hade jag bestämt att jag tackar nej om de ringer på morgonen och vill ha dit mig. Och jag ställer ju upp alltid annars så nån måtta får det vara tyckte jag.
Nu fick jag ju träffa anton som planerat och det blev Max idag igen. till mitt försvar åt jag inte en meny utan bara hamburgarn.


titta vilken rolig funktion jag hittade i mitt webcamprogram. det blir skitmånga mig! kul!


gårdagens bästa nyhet var förresten "gynning ut -fröling in". ;)
nu, disk.

2009-02-10 @ 13:51:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback