Disco Dancing!

Har gjort stan idag med fredrik och ordnat massa inför festen på fredag. jag supportade lite ekonomiskt och bjöd han på några blacklights och lunchen på shanghairesturangen. jag köpte en luftpump till madrassen eftersom den förra gick sönder senast. och en kudde till soffan blev det också, när jag lix var på jysk.
Efter stan åkte vi till hem till honom och fixade lite med ljus och sånt. och hängde upp en discokula i baren.
börjar bli riktigt pepp inför fredag! kommer bli kanon.
och eventuellt ska määts ha inflyttningsfest/namnsdagsfest på måndag! mycket nu!

nu ska jag iväg på personalmöte! sen hem och se united-fulham!

hej!
2009-02-18 @ 17:25:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback