Skavsta..

Nyss hemkommen från jobbet.. tackade nej till söndagsfest med innebandygänget. de firade sista matchen för säsongen, men jag pallade inte efter 6 timmars slit.

flyget till england är bokat. skavsta - liverpool kostar 183 kr. för tre personer. dock finns inget bra flyg hem från liverpool så vi måste flyga hem från london..
och när vi kommer fram till skavsta på torsdagskvällen 2115 så går en buss in till stockholm. den kommer fram 0200. 5 jävla timmar. JAG HATAR SKAVSTA. det är helvetet på jorden. jag har flygit från skavsta en gång tidigare och efter den vistelsen så lovade jag mig själv att aldrig återvända. men så blev det alltså inte..
får se om vi hittar någon bra lösning på det där.

just ja, det var ju internationella kvinnodagen igår. grattis, slynor. ;)
nu tänkte jag kika på wipeout.

förresten. chefen har riktat om en kamera på jobbet så nu kan man inte stå och sova bakom kassan längre. grisigt..det var ju jag rätt bra på.
2009-03-09 @ 00:54:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback