Torsdag & Fredag

Gårdagen var grejt. fixade först biljetter till united så alla 3 kan åka. sen kom fredrik och vi spelade en fifa (kör ju 20-minutershalvlekar, så det tog typ en timme). sen iväg på wargen i en timme. direkt vidare och hälsa på maja och hela den biten var väldigt bisarr. tyvärr får jag inte skriva här nåt som hände pga tystnadsplikter och skit. men det var roligt att träffa henne och förhoppningsvis får hon snart komma hem.
efter det så hämtade jag pengar av folke och hans fru så jag kunde betala puman! verkstan hade gjort ett jättebra jobb och kul att få tillbaka den.
käkade pizza från reveljen och drack en öl. drack lite drinkar och planerade lite för framtiden. maria kom förbi och surrade lite. hon skjutsade även ner oss på krogen sedan. inte så kul där först men det blev roligt efter en stund! bra torsdag!

nu idag fredag ska vi spela pingis och träna inför dubbelutmaningen vi skickade ut till micke och emil. efter att vi sagt att jag och fredrik skulle ta dom två i dubbel, så fick vi reda på att emil vunnit massa priser och nästan gått pingisgymnasium. så lite uppputsning behövs absolut (och jag har ju faktiskt vunnit klubbmästerskapen i kramfors när jag var yngre).
sedan ska vi bada och relaxa på storsjöbadet innan vi käkar nåt och börjar festa med määts och dom. kommer bli en bra dag idag också!

hejs!
2009-03-06 @ 11:21:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Beet

men niclas, jag vill att du ska komma hem och umgås med mig :(

2009-03-07 @ 00:18:55
URL: http://beet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback