Drömmarnas teater?

Har sökt biljetter till united-portsmouth den 22 april för skoj skull.  jag gjorde det förra säsongen också mest som ett test och då fick jag biljetter som jag var tvungen att tacka nej till. skulle jag få det nu också så skulle jag faktiskt kunna åka.

har kollat upp lite resor och boende och det behöver inte bli så dyrt:
östersund-skavsta-liverpool för endast 450 kr eftersom SJ är skyldig mig pengar sen i somras.
boende i liverpool en natt för 200 kr. buss till manchester för 60 kr.
2 nätter på hostel i manchester för 400 kr. matchbiljett för 550 kr. tillbaka samma väg, buss 60 kr, flyg 450 kr och tåg gratis.
 
2200 kr. fickpengar går kanske på 400 kr per dag och då slutar det på under 4000 kr. värt..

2009-03-04 @ 12:58:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback