Rävsaxar och planeringar.

United vann mot Newcastle! 2-1. Edwin släppte tillslut in mål för första gången på 4 månader. Fantastisk prestation det där ändå.

Fick som sagt två biljetter till portsmouthmatchen i slutet av april och då hamnade jag lite i en rävsax. Fredrik och jag har pratat om en fotbollsresa och hur kul det skulle vara att sticka iväg. Men samtidigt har jag och martin pratat om samma sak sen vi var 15 år. Jag frågade iallafall martin först om han var sugen att hänga med och det var han absolut. problemet var att han har massa föreläsningar och skit den veckan men tillslut bestämde han/vi att han skulle lösa det på nåt sätt så att han kan följa med..!

men hur blev det då med fredrik som du också tänkt åka iväg med? undrar ni.
jo han gillade väl inte att jag dissat honom, men det gick över när jag berättade om mailet jag fick, för i det stog det såhär:

"Du har fått tildelt det antall billetter du søkte om. Faktura vil bli sendt deg per post.
Supporterklubben har ennå usolgte billetter til kampen, så dersom du ønsker flere billetter enn de du har søkt om, er det mulig til dette oppgjøret."

om min norska är så bra som jag tror att den är, så betyder det där att jag kan fixa en biljett till om det skulle behövas. och det behövs för fredrik ville självklart också följa med! han fyller till och med år samma dag som matchen.. det skulle vara grymt kul. ska ringa norska supporterklubben imorgon och försöka fixa en biljett åt honom också. hoppas!

har surrat med marre och planerat och kollat upp lite boende osv hela kvällen. AC/DC spelar i manchester kvällen innan matchen så det kanske blir en konsert på samma resa..



fick inte tillbaka puman idag heller. dock ringde 81-årige folke och ville ge mig pengar men jag sa att jag skulle komma förbi honom imorgon. imorrn måste den fan vara färdig..

Ha det gott!

/Niclas the man.
2009-03-04 @ 23:59:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback