Pingpong

Idag är det dags för den upphaussade dubbelmatchen i pingis mot Emil (som tydligen är svinbra och nästan gått på pingisgymnasium) och Micke (som är trevlig). Ska bli jäkligt kul.
Jag tror att jag och Fredrik har rätt goda möjligheter eftersom vi är rätt jämna. Jag är ju något bättre eftersom jag har det där lilla extra, det som gör att publiken älskar mig. Och just därför brukar jag vinna över honom, men det är alltid jämna matcher.
Fredrik har grundspelet och forehandsläggan som största styrka medan jag har de omöjliga winner-slagen och min fantastiska defensiv att falla tillbaka på (Hur fan lyckades han ta den?!, hade ofta hörts på läkaren om det funnits någon sådan).

Riktigt kul ska det bli hursomhelst!

Slänger upp en bild från när vi var där senast och Fredrik slog in en sjuk forehand efter en lång, svettig och spännande boll.


Ha en bra dag!

2009-03-10 @ 13:18:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback