Bilder från helgen.




Chillade bara på fredagen. Lirade mycket Bubble Bobble på gamla NES:et och såg tv. Jag är en mästare i köket så jag bjöd dom på kycklingfile med gorgonzola och klyftpotatis. Blev väldigt gott trots att det var första gången jag lagade den rätten. Sen på lördagen var det bröllop på Frösön.



Blev bara jag och syrran och mamma och pappa som kunde gå. Jimps och Claes stannade i min lägenhet. Var första bröllopet som jag gick på och det var rätt skoj! Kusinen Anne var otroligt vacker. Morsan var tyvärr väldigt sjuk, hade feber och var förkyld, så hon tyckte det var lite jobbigt. Åkte hem efter maten och bröllopsvalsen.



Och i shit you not, tårtan efter maten var den godaste tårta jag någonsin käkat.

2009-03-22 @ 17:27:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback