Bakisdag utan bakishet.

Mycket stressande igår. for och flängde över hela stan. det slutade iallafall på krogen tillslut och det var skoj. mango spelade och vi har ju några kontakter i det bandet så jag hade hoppats på tarzanboy som jag requestat men så blev det inte. mycket dansande blev det iaf!

och mitt i stressen igår råkade jag köra fast bilen i snön på parkeringen, så imorse när jag vaknade var jag tvungen att gå ut och försöka fixa det. helt omöjligt!
provade till och med att hissa upp den på domkraften för att kunna gräva bättre och grusa under däcken..tillslut med hjälp av två påputtare så kom jag därifrån. riktigt less..

missar kramfors vinterfestival ikväll. hade varit skoj att vara med på kanske, men vissa har ju ett arbete att sköta. tyvärr..


2009-03-07 @ 14:41:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback