Fattigare Sudd..

Slog till på en ny dator idag, så nu går jag i väntans tider! Gillar inte sånt.
Har varit tre ordentliga slappardagar här i Kramfors. Knappt varit utanför dörrn och bara käkat god mat och spelat kort. Känner mig jävligt slapp. Har somnat i soffan varje dag bara jag suttit ner ett tag. Trots att jag sovit till typ 12 varje dag. Funderar på att komma hem till östersund så jag kan ta krogen på onsdag. Imorrn åker Farmor hem så då tänkte jag träffa beet och fika och fixa med hennes blogg.

Såg en dokumentär om winnerbäck igårnatt. Fick lite flashbacks till yran, fan vilken konsert. Hoppas man får se honom iår nånstans. "Lars! Lars!" som R skrek. ;)

2009-01-25 @ 22:45:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback