Silicon Valley!

Skön dag på jobbet idag allså! Känner mig inte alls utbränd!



Hittade en söt lapp från kollegan. Åt korv med bröd som besatt. Hade två beundrare som stog och tittade på mig utanför fönstret. Hade EN kund sista timmen så jag gick runt och lyssnade på mp3spelarn! Gjorde stryktips inför helgen! Var helt enkelt en skön jobbkväll.
Men sen började puman bråka när jag kom hem. Han gillar inte att stå själv när det är såhär kallt tror jag. Så larmet går igång ett tag efter man låser så man måste ut och stänga av. Tillslut blev det i alla fall tyst. Nej, det är ingen tjejbil.
Sen har jag varit lite rådgivare åt två tjejer ikväll. En på msn och en på sms. Det är därför det här inlägget tagit typ 1 ½ timme att skriva. Jag gillar er båda två och vill bara att ni ska vara glada!

Min kära vän med silikonbröst funderar också på att börja blogga. Do it, tjejen! Trist att du åker hem imorgon, hade hoppats på dig på lördag, men vi får fixa ihop nåt i din stad! Börjar du blogga betyder det att jag mer eller mindre fixat två nya bloggare i bloggvärlden på väldigt kort tid. "Impressive, Niclas. Most impressive" som PP hade sagt.

Åh, Perfect Day på VH1nu.. hade den låten på en film jag gjorde om Barstafesten. =( vill tillbaka.
2009-01-16 @ 02:34:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ninis

ååå jag vill oxå tillbaka till barsta festen !! helst då man tittar ut i ett vinterlandskap å de är -20 minus :P dax å styra någe te sommaren tycker jag !

2009-01-16 @ 11:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback