OKÅKUÅTTA

Hade nog kunnat jobba idag ändå, eftersom jag känner mig rätt frisk. Men men, nu blev det som det blev. hoppas ingen på jobbet fick slita ont nu idag bara för det här. Anton säger jag är en slacker men jag vet inte.. är jag verkligen det? Ja, det är jag nog.

Har inget speciellt att skriva så jag kan väl berätta en lite kul grej som hände när jag jobbade på OKQ8 Gröngatan. En sur gubbe kom fram till kassan och slängde fram bankomatkortet på disken men sa ingenting. Jag såg att jag hade en obetald tankning på 129,80 kr så jag antog att det var den han skulle betala.

Jag:  -Ja, det blev 130 kr det.
Farbrorn (upprört):   -VA?! Och vart fick du den summan ifrån?!
Jag:   -Ja, du säger ju ingenting så jag antog att du hade tankat.
Farbrorn:   -Jaha, näe jag tänkte tvätta bilen.
Jag:   -Jaha okej, vilken sorts tvätt vill du ha?
Farbrorn:   -Ehh.. jag tar den billigaste.
Jag:   -Allright. (skitnöjd, fixar en tvättlapp) Det blir 130 kr!

Han blev mycket tyst. Han tyckte inte det var lika kul som jag!



 I Annikas badhandduksmössa.
2009-01-06 @ 21:16:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback