Uppdrag!

Har suttit och surrat lite med bettan och sandra på msn. är så kul att jävlas med dom (haha runtknullarblogg kommer nog bli årets ord 2009 tror jag). ska hursomhelst hjälpa beet att fixa en snygg blogg, och har hållit på ett tag nu och det går inge vidare. ska fortsätta photoshoppa imorrn när jag har mer tid. fredrik och elin är på väg hit så jag ska vara lite social tänkte jag. bloggen blir mer och mer officiell som ni märkt (du är ju här nu tex) och det känns skoj.

en halvtimme kvar tills Förförerskan från Lit fyller år. Grattis i förskott!

Godnatt, ungdomar!

2009-01-13 @ 23:21:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Palle

Det här är fruktansvärt icke-manligt Sudden. Bara så du vet. :D

2009-01-14 @ 06:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback