Japp..

Först och främst, Grattis till min kära vän Erika som fått en liten pojke, Max!



Blev en liten spontanutgång igår. Var tänkt att dricka lite öl och spela fifa med vapendragarn men han fick förhinder så jag trodde det skulle bli lugnare än så. Men då ringde emil och micke och frågade om jag ville käka upp sushin dom hade kvar och eftersom jag aldrig testat sushi tidigare så var jag ju tvungen! var rätt gott. blev öl och vin och whiskey. och vips var man på krogen.. först the rock och sen g3.
hade ju som ett outtalat nyårslöfte att dricka mindre mängder när jag festar men det går sisådär med det. blev jättefull. och när jag skulle hämta ut jackan i garderoben så fick jag lite panik eftersom jag inte hittade brickan. letade igenom börsen och fickorna men jag hade ingen! tillslut tänkte jag till och kom på att jag aldrig lämnade in jackan där utan hängde den på en stol när vi satt och snackade. jäkla tur den var kvar där.. nä får fan skärpa mig med det här.
annars var det en kul och intressant ikväll.. ;)

nu väntar jag på att fredrik och elin ska komma hit och sen att mitt stryktips ska gå in.. tror jag ska bjuda på mat så är det nån som är hungrig kan ni ju komma hit. kanske blir utgång ikväll igen efter inter-matchen, men då blir det fan inte lika hårt.


"Don't get me wrong, I love the idea of killing unwanted babies, it's just that the idea of letting women make a decision doesn't sit well with me." - Zach Braff on abortion.
2009-01-10 @ 15:18:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback