Guldfiskar och blackouts.


Tog sovmorgon. Jag fick ett brev hem idag. Det var handskrivet på framsidan så jag tänkte väl att det kanske är ett till beundrarbrev eller nåt. Men det var ett erbjudande om att bli investerare i ett fiskeprojekt på barbados. "Bli en guldfiskare!". Tänkte att guldfiskar kanske var nåt symboliskt uttryck men tydligen fiskar de efter riktiga guldfiskar. En sån är tydligen värd mellan 3000-10000 kr (har för mig att en sån kostar 50 kr och då ingår en plastpåse med vatten?) och det enda jag behöver göra är att sätta in 10000 kr på ett postgirokonto och märka inbetalningen "Guldfisk".
Vet inte hur jag ska göra än.. Återkommer om det.

For en sväng på stan och fixade lite Ams-pengar och letade efter handskar. Har strulat bort ungefär 4 par den här vintern. Hittade tillslut några och ställde mig i kön. Köade ett tag och när det tillslut blev min tur blev det strömavbrott och alla var tvungna att gå ut. Hela stan blev svart och jag åkte hem med händerna bar.

Nu That 70s Show, Pimpad Pyttipanna & Arbete. I den ordningen.
 
2009-01-15 @ 16:14:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback