Fortsätter på 2008-prylen

Såg att Liie hade en sån lista som jag sökte förut så jag snor några frågor, hoppas det är lugnt!

Årets beroendebrytning:

Det faktum att jag, när jag flyttade till en egen lägenhet i våras, gick 1 ½ månad utan internet och med SVT 1 & 2 och Tv4 på tvn. Sjukt va? Jag är impad av mig själv och det är nyttigt att veta att jag klarar av det! och jag klarade det utan att ta till flaskan..!

eh..Årets drink:
Dark Angel. typ 6cl Vodka, 6cl Jägermeister, Redbull och is. Nom-nom-nom.

Årets snällaste:
Tjejen i Calais som lät 3 okända killar som hon träffade mitt i natten sova hemma hos henne. Vem gör sånt egentligen? Tack!

Årets TV-kanal:
Russia Today som intervjuade mig och Joel!

Årets musikupptäckt:
Volbeat & Atreyu.

Årets whoa!
Takidanörd som man är tycker jag det är grymt att Curly Sue den här veckan legat på tracks i 50 veckor. Förra rekordet var 26 veckor.

Årets seger:
Niclas vs Försäkringskassan/Arbetsförmedligen.
Allt är såklart en pengafråga. Jag vill ha pengar men de vill inte ge mig. Det här spelet har väl egentligen pågått i flera år och jag har gått på otaliga möten, men nu 2008 har jag tillslut fått dem att spela efter min pipa och jag håvar in stålar. ;)

Årets mest oväntade:
Gubben som med stämbandsapparat sa "Glada Hudik! Hudiksvall!" när han mötte Björn i Amsterdam.

Tack för idag!
2009-01-06 @ 23:35:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback