Ännu en trotjänare på väg utför

Nu har digitalkameran ballat ur! Och även minneskortet på 2gb. Tur jag redan kopierat över alla bilder. Enda jag tappar är de från festen i lördags men maria har ju ändå de viktigaste på sin kamera. :)
Så nu är det en kamera jag måste köpa i första hand, sen dator. Tur jag stämplar.
Hade möte på jobbet imorse kl 0900 men hoppade det eftersom jag jobbade till stängning igårkväll så nu får jag nog skäll nästa gång jag träffar chefen.. Får ge na lite massage igen så kanske hon blir glad.

Ikväll tänkte vi gå och ta en öl och surra lite på news efter Intermatchen. Kom dit!
Nu ska jag ringa morsan som är i stockholm för att operera benen och höra om hon är nervös..




Ciao!
2009-01-21 @ 13:19:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback