Zzz..

Godmorgon!

Jag är fortfarande ruggigt sliten. Var nyss ut och satte i motorvärmarn och det var första gången jag var ut genom dörrn sen i onsdags. Tänker ta det lugnt idag på jobbet för en gång skull.. eehehe. Middagen ikväll slipper jag iallafall ordna själv! Emil och micke skulle äta älgkött och frågade om jag hade lust att komma förbi. har inte prövat det förut men det sägs vara rätt gott så det ska bli intressant.
Nä, nu ska jag vila lite..

ajustde. Grattis på allahjärtansdag! :)
2009-02-14 @ 08:59:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: carro

va!!!! har du aldrig ätit älgkött!!!! varför inte då???? hahah:) kom hem till mig ska jag bjuda dig på godis ja:)

2009-02-15 @ 13:00:40
URL: http://carolinemoden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback