Skype

Jag vet inte vad det är med Olearys här i stan. Maten och allt det är hur bra som helst, men det alltid nånting som blir fel. Nu i tisdags var det notan som inte stämde. Alltid nånting på det där stället. Fel mat. Dåligt bemötande. Uppfuckade notor osv. Har inga bra erfarenheter därifrån. Klart att det kan bli fel i beställningar och så men inte varenda gång som det varit nu de senaste 4 gångerna. Men maten var grymt bra, åt kycklingfilé med potatisgratäng. Dock var jag chaufför så det blev fanta till. De andra 5 personerna drack öl. Fick smaka och vips ångrade jag mig att jag körde.
Mållös match men den var riktigt underhållande och united har en rätt bra chans inför returmatchen.

Skypade lite med kramfors imorse. bestämde lite inför kusinens bröllop om 3 veckor då alla kommer upp hit. är ledig just den helgen som tur är! föräldrarna skulle bo på nåt vandrarhem och syrran, jimps och claes ska bo hos mig. kul!



Har även rensat i garderoberna idag och fixat med alla papper. bra niclas! nu ska jag laga lite mat innan jag kör igång med 6-dagars arbete igen.
2009-02-26 @ 16:44:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linn

haha vad lik jimmy han ÄR! =) nina passar annars jävligt bra i mörkt hår också, hälsa!

2009-02-26 @ 21:42:02
URL: http://evalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback