The darkest day

Har jobbat hela dan idag. Var en rätt kul dag.. Var en sväng till bilplåtscenter och fick lite prisuppgifter på lackskadan. Träffade 82-årige Folke på lunchen och bestämde lite hur vi skulle göra med betalningen. Jag var så jävla förbannad på honom. Oj vad jag skällde. Slaget ångrar jag lite. Nä, men han verkade vara som en snäll morfar och det var inga problem alls. Ska boka tid på måndag och kanske även fixa rost på bakskärmarna när jag lix har den inlämnad.
Dock har den jävlats med mig ikväll. Larmet börjar tjuta hela tiden. Bilen tror att dörrn är öppen när det egentligen är nåt som frusit i dörrn. Så nu står det en puma upforgrabs här på baksida inatt. :/

Määts kom in och plockade ner lappen idag. Han hade glömt det sist. Skämtet gick hem hos alla som läste det, så jag är väldigt nöjd. Förhoppningsvis blir 'Määts' nya smeknamnet och då har jag ju verkligen lyckats nånstans. de flesta fattade direkt att det var mitt påhitt. fast verkstads-janne undrade om mats var sjuk i huvudet hela förmiddagen och gick runt och frågade om han menade allvar. när det tillslut kom fram att det var jag som låg bakom så tyckte han att det var jag som var sjuk som kom på en sån idé. :)




För övrigt är den 6e februari en svart dag i man uniteds historia. det är 51 år sedan idag deras plan kraschade i münchen och 23 människor avled, bl.a. 8 ordinarie spelare i united.




2009-02-06 @ 22:46:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn och Joss i full partymode

fan vad kul att verkstadsjanne gick på de och terrade määts. sen har vi inget mer att komma med. skål och puss. nu ska vi inta södermalm.

2009-02-07 @ 21:48:38
URL: http://bakfull.imorn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback