på väg uppåt.

igår på jobbet var det riktigt illa. som tur var var tompa snäll och tog mycket kassa så jag slapp snora på kunderna. och sen jobbade jag med määts på kvällen och vi chillade rätt bra. roligast var när en av favoritkunderna var inne och köpte lösgodis.
"hur mycket är det här?" sa hon och sträckte fram påsen.
"hm.. 4.6 hekto ungefär" sa jag och flinade.
det VAR 4.6 hekto. jag blev mäkta imponerad av mig själv.

kom hem och beställde kläder för 900 spänn. en tröja och ett par riktigt snygga shorts. dyrt, men tyckte jag förtjänade det eftersom jag har varit sjuk och jag har lite cash på väg in efter lite skumma affärer. förhoppningsvis hinner jag få kläderna innan karlssons 'going away & 22års-fest" på fredag. på tal om det måste jag fixa med presenterna till karlsson idag.. kanske imorrn funkar också. vi ska bland annat ge honom en spritmelon. vet inte om han gillar frukt, men vet att han är glad i spriten så det funkar nog.

och peace and love lockar väldigt mycket nu. mötley crue, hellström, winnerbäck, volbeat. men vart ligger borlänge egentligen?

idag mår jag iallafall bättre! kanske är helt frisk imorgon. hoppas!
avslutar med en skön låt som jag fick för mig att lära mig helt utantill när jag gick på gymnasiet. Bubba!
2009-02-17 @ 13:04:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback