Mer o mer o mer.

Snöhelvete.

Tryck play och läs.


Är less på vintern. Bor ju i fel landsdel, jag vet det. Har snöat i 3 dagar i rad nu. Ingen skottar på parkeringen heller så man måste pulsa fram och tillbaka till bilen. Som är för låg för snö. Så nu har jag sett att det börjat läcka olja från nånstans. Hissade upp den igår i gördetsjälv-hallen men hittade ingen oljeläcka. Kanske lite beroende på att det var ett el-fel i GDSn så jag fick stå i mörkret med ficklampa. Sen for jag till festen hos fredrik. försökte låsa bilen 2 gånger och hann inte mer än in, så gick larmet igång (pga kyla/snö i dörrn tror jag). Så det var bara åka tillbaka till OK och lämna bilen därinne över natten och gå tillbaka i snön. Med håliga jeans. I samma håliga jeans gick jag hem sen på natten och snön vräkte ner som aldrig förr.

Imorse var annika en ängel och skjutsade mig till bilen så jag slapp gå dit iaf. åkte en sväng på wargen och sen när jag kom hem blev det samma visa med larmet. det värsta är att den inte börjar tjuta förrän man kommer in och har tagit av sig alla lager med kläder.




West Ham - United kl 1700
Heja Edwin!

2009-02-08 @ 14:47:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback