Galet.

Ja.. vart ska man börja. Var väldigt trevligt bad. typ som paradisbadet i övik fast schysstare.. hade utomhusgrejen och rutschkanorna fast spaavdelningen var mycket bättre. och allt för 110 kr. rekommenderas. fast jag har blodiga armbågar efter turborutschkanan. den var inget skämt. får väl fixa bilder på armbågarna sedan.

sen åkte vi på systemet där jag knappt höll på att få köpa eftersom marcus inte är 20 och inte hade leg med sig men jag charmade mig ur det. köpte en absolutvodka 5-pack och åkte hem och sänkte två småflaskor i fredriks akvarium för prydnad. sen kom de andra tre dit (fredrik, flanders och tapper) som hade varit på coop och handlat tacosgrejer. lagade mat och började dricka. fler folk kom dit. lekte skoj partylek hela kvällen som involverade balkongklättring, poker, toplesshet, utpressning osv. väldigt lyckad fest. ;) tillslut kom nån granne dit och sa till så då bestämde vi oss för att gå på krogen. tyvärr gick all min energi åt till att bära fredrik och marcus så jag blev svintrött och satt mest och gäspade på olearys kändes det som. kvällen slutade sjutk. vi skulle träffa karlsson. men en av oss (en lågoddsare) hamnade på fel sida lagen igen och det blev ingen karlsson den här kvällen. då har jag nog inte sagt för mycket här på bloggen. sjukt hursomhelst. och ganska kul också.

imorrnbitti ska de åka till åre. jag hoppar nog över eftersom jag ska jobba på fredag. troligen blir det inget att de struntar i det, precis som imorse, pga bakishet.

nä. väldigt trött. godnatt.
2009-02-05 @ 02:12:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback