Clash of the titans!



Hetaste åttondelsmötet på flera år har det kallats och jag börjar bli nervös.
Evra vs Maicon
Rio vs Zlatan
Sir Alex vs Mourinho
Carrick-Scholes vs Cambiasso-Zanetti
Ronaldo vs Maxwell.
Jag vs Fredrik.

United har stora problem i backlinjen. Brown, Evans, Rafael, Nemanja, Neville, Oshea är inte tillgängliga. Finns typ inga backar förutom Rio och Evra..
Båda lagen leder sina serier och båda har strålande form. United har inte förlorat sen början på november och Inter har 7 raka utan förlust.

Blir lite OKQ8-sittning med folk från alla tre mackarna. Bland annat cheferna från Rådhusgatan och Gröngatan. Hade inte mage att fråga min chef Karin dock.

Unitedtröja på. Snart kommer Fredrik så vi hinner köra lite fifa innan. Han är ju Interfan så det blir nog dom lagen på tvspel också har jag en känsla av.
2009-02-24 @ 18:37:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback